Wczytuję dane...

FAQ

Witaj na stronie pomocy FAQ sklepu erotycznego LoveSpot.  Znajdziesz tu odpowiedzi na większość pytań, zadawanych przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi bądź jakaś z odpowiedzi nie będzie dla Ciebie wystarczająca  , zapraszamy do kontaktu.

  •   W jaki sposób można dokonać zakupów w sklepie erotycznym LoveSpot?

Wszystkie zamówienia w LoveSpot  możesz dokonać poprzez stronę internetową www.lovespot.pl . Najszybszym, a zarazem najprostszym sposobem jest złożenie zamówienia przez stronę internetową. W razie jakichkolwiek   problemów , które napotkasz przy   składaniu zamówienia, napisz do nas, zajmiemy się Twoim problemem niezwłocznie.

  •   Czy przesyłka jest dyskretna ?

 Paczki jakie są wysyłane gwarantują 100% dyskrecji. Na paczce nie znajduje się logo, ani żadne dane sklepu. Kurier, który doręcza paczkę nie ma wiedzy na temat jej zawartości.

  •  Czy aby dokonać zakupów muszę dokonać rejestracji konta klienta ?

W naszym sklepie nie ma obowiązku rejestracji konta klienta. Atutem posiadania zarejestrowanego konta są wszelkie akcje promocyjne,  podglądanie statusu zamówień, historii swoich zamówień czy też nie muszą ponownie  wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach.

  •  Czy cena, która jest wyświetlana przy danym produkcie obejmuje także dostawę ?

                  Nie, Cena, którą klient widzi obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela możliwości opłat za wysyłkę znajduje się w DOSTAWA.

  •  Na Państwa stronie nie ma  kodu promocyjnego oraz kodu rabatowego, gdzie mogę je znaleźć?

         Kod promocyjny i kody rabatowe są przyznawane w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Brak kodu promocyjnego, czy rabatowego  nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.

  • Czy wysyłają Państwo zamówienia poza granicę Polski?

Nie, Sklep erotyczny LoveSpot  realizuje wysyłki zamówień tylko na terenie  Polski.

  • Czy produkty zamawiane w jednym  zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być  tylko jeden. Natomiast jeśli chcesz, aby wybrane produkty  zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa osobne zamówienia.

  • Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, Klient  podczas dokonywania płatności w sklepie może zaznaczyć opcję wystawienia faktury VAT , która drogą elektroniczną jest wysyłana do Klienta

  • Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?

Na podstawie obowiązujących  przepisów, sklep internetowy nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego. Więcej  informacji w Poradniku Przedsiębiorcy

  •  Czy zakupy w LoveSpot są bezpieczne ?

         Tak. Zarówno zakupy jak i przekazane nam dane są bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp
         do nich osób trzecich.
  • Czy produkty z oferty Państwa sklepu są oryginalne ?

              Tak.  Wszystkie produkty jakie oferujemy są oryginalne. Każdy produkt jaki jest wysyłany do klienta jest nowy i przychodzi w oryginalnym opakowaniu producenta. Natomiast jeśli chodzi o produkty osobistego użytku np.           wibratory, kulki, gejszy masażery, zabawki analne czy masturbatory każde opakowanie posiada odpowiednie zabezpieczenie w postaci folii lub plomby.

  • Kiedy Państwo wysyłają moje zamówienie ?